Binnen 8 – 16 weken strakker, gezonder en vooral lekkerder in je vel, klinkt dat jou als muziek in de oren? Mij in ieder geval wel. Op veel websites kwam ik het al tegen: het droogtrainen protocol voor vrouwen.

De belofte die gedaan werd, was niet mis. Je droomlichaam bereiken en dat zonder uren in de sportschool te hoeven staan en een strikt dieet te volgen? Zoals waarschijnlijk meerdere vrouwen met mij, is de sportschool niet mijn favoriete plek.

Vooral waar de gewichten liggen en dus veel mannen zijn schrikt mij nogal af. Daarbij hou ik enorm van eten. Ondanks dat zou ik met behulp van dit protocol toch strakker in mijn vel kunnen komen te zitten.

Mijn interesse was gewekt, ik heb het dan ook geprobeerd en zal mijn droog trainen protocol ervaringen delen. Bij deze mijn droog trainen protocol vrouwen review

Droogtrainen… wat is dat eigenlijk?

Laten we beginnen met het kernwoord bij dit protocol: droogtrainen, wat is dit precies? Droogtrainen is een bekende term in de sportwereld. Het is een andere term voor het woord ‘cutten’.

De bedoeling hierbij is je vetpercentage te verlagen, dus zoveel als mogelijk vet te verbranden, en hierbij je spieren zo maximaal als mogelijk te behouden. Met als resultaat dat je er dus ‘droger’ uitziet en je spieren veel meer zichtbaar zijn. Een strakker lichaam dus.

Deze techniek wordt onder andere toegepast bij sportevenementen en door bodybuilders. Ook is droogtrainen populair bij de gewone sporter, beginnend of ervaren, om zo hun lichaam klaar voor de zomer te maken.

Je begint zo’n twee tot vier maanden voor de zomer zodat je wanneer de tijd daar is met een strak en fit lichaam over de stranden kan paraderen!

Droogtrainen omvat meer dan enkel trainen. Voor vetverbranding is het belangrijk om zowel krachttraining als cardio te doen. Maar een net zo belangrijke factor als de beweging is de rust die je erbij moet nemen. Herstel is essentieel voor het opbouwen van spieren.

Daarnaast is voeding net zo cruciaal. Weten wat je moet eten en hoeveel je moet eten.

Team Droog Trainen Academie: Henry en Rinus

Henry en Rinus zijn de auteurs van dit protocol. Beide zijn zij eigenaar van Droog Trainen Academie, een online platform met informatie en tips & tricks voor het verkrijgen en behouden van een sterk, fit en gezond lichaam.

Met hun gedeelde achtergrond bij de politie en defensie is sport en fysieke fitheid altijd een passie van hen geweest. Ze hebben hun passie en hun interesse voor internet marketing gebundeld en zijn Droog Trainen Academie begonnen en in 2013 was DTA geboren.

Ondanks dat de mannen geen opleiding hebben gevolgd met betrekking tot sport of voeding, hebben zij ruime ervaring met beide onderwerpen. Opgedane kennis door eigen ervaring is misschien nog wel meer waard dan een diploma.

Sinds 2013 trainen zij al mannen en vrouwen. In de loop der tijd hebben zij al behoorlijk wat succesvolle producten specifiek voor mannen gemaakt, maar nu zijn de vrouwen aan de beurt.

Wat houdt het droogtrainen protocol voor vrouwen in?

Het protocol geeft je de juiste handvatten om een lichamelijke verandering aan te gaan. Volgens de coaches zijn de belangrijkste peilers hierbij Voeding, Training en Rust.

Wanneer je deze drie goed aanpakt, maar ook de juiste balans ertussen vindt, kun je de meest optimale vetverbranding bereiken en zo je lichaam droogtrainen.

Wat krijg je?

Dit protocol is een digitaal product dat bestaat uit meerdere e-books en bonussen.

  • Onderdeel 1: voeding. De vraag die in het eerste e-book wordt beantwoord is “Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies?”. Volgens experts is de ultieme formule voor vetverlies 70 procent voeding en 30 procent beweging.Voeding is hiermee dus de meest cruciale factor om je afval doel te behalen. Alles kunnen eten wat je lekker vindt, en toch afvallen? Volgens de coaches kan dit!Dit onderdeel geeft je inzicht in wat je kan en mag eten tijdens het droogtrainen. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe jij effectief vet kan verliezen, hoe je dit vetverlies kan behouden en wat te doen als dit vetverlies stokt.
  • Onderdeel 2: training. Hoe om te gaan met krachttraining en cardio? Dat is waar dit onderdeel je bij gaat helpen. Alles draait om de juiste balans tussen deze twee te vinden met daarbij een gezonde mate beweging tijdens je dagelijkse leven.Belangrijk daarbij is dat je krachttraining op de juiste manier inzet zodat je hiermee, naast spierbehoud- en eventuele opbouw, vet verliest. Met goede cardio kan je je vetverbranding starten en op gang houden.
  • Onderdeel 3: vooruitgang. Belangrijk in dit hele proces is je progressie meten en, indien nodig, het plan bijstellen. Je kan nog zo goed je best doen, maar je weet pas echt of je resultaat boekt als je je voortgang op de juiste manier bijhoudt.Dit gaat verder dan alleen voor en na foto’s maken. In dit onderdeel wordt haarfijn uitgelegd welke data je hiervoor nodig hebt en hoe je deze kan gebruiken om je voortgang te meten.

 

Drietal bonussen: Naast deze drie pakketten, kun je ook nog eens drie bonussen aanschaffen. De eerste bonus is een handige tool om te gebruiken bij je voedingsplan: een macrocalculator.

Je kan je voeding ‘tracken’, oftewel bijhouden, aan de hand van onder andere aantal calorieën, de macro’s, de micro’s en zo zijn er nog meer. Dit kan behoorlijk lastig zijn als je geen idee hebt hoe dit te doen.

Deze tool helpt je hierbij. Zo worden je benodigde calorieën hierin berekend, maar ook welke verhoudingen tussen de macronutriënten vetten, koolhydraten en eiwitten je moet eten.

Als tweede bonus ontvang je trainingsschema’s voor zowel in de sportschool als thuis. Wil je lekker aan de slag met gewichten in de sportschool?

Dan kun je kiezen tussen een schema voor drie, vier of vijf dagen per week. Train je liever thuis? Dan kun je het 4-dagen thuisschema toepassen. Dit schema is gebaseerd op lichaamsgewicht, je hebt dus geen attributen nodig.

De derde bonus is misschien nog wel de meest waardevolle: gratis toegang tot de DTA support group. Persoonlijk heb ik zowel bij trainen en het letten op mijn voeding echt een stok achter de deur nodig, iemand (of meerdere mensen) bij wie ik een soort verantwoording moet afleggen of die met mij in hetzelfde schuitje zitten.

Nou kan je een personal trainer nemen, maar helaas groeit het geld niet op mijn rug. Precies daarom ben ik zo lyrisch over deze bonus. Natuurlijk zijn er genoeg gratis fora online te vinden, maar de DTA group is echt een selecte groep.

Ze hebben allemaal in dit, of een soortgelijk, programma geïnvesteerd en zijn gemotiveerd om dit te behalen. In deze groep zitten honderden mannen en vrouwen.

Sommigen hebben hun doel al behaald en zijn ondertussen alweer met een nieuw doel bezig, anderen zitten nog middenin het droogtrain proces. 24/7 wordt hier met elkaar gepraat en ervaringen uitgewisseld.

Wat kost het?

Elk onderdeel apart vind ik persoonlijk nog best betaalbaar (tussen de 25 – 50 euro), maar wanneer je het hele pakket inclusief de bonussen wilt aanschaffen ben je al gauw zo’n 200 euro kwijt.

Ik had het geluk dat ik via hun eigen website een fikse korting kreeg, in plaats van de volle mep heb ik 67 euro betaald. Deze korting geldt nog steeds, maar onbekend is voor hoelang. Mocht het protocol toch niet zijn wat je ervan verwacht? Dan krijg je je geld terug. Het product komt namelijk met een 90-dagen-tevredenheidsgarantie.

Mocht je interesse zijn gewekt, dan zou ik niet al te lang meer wachten want persoonlijk vind ik dit een koopje!

Kortingslink: Droogtrainen protocol voor vrouwen (Tijdelijk) >>>

 liever”Een greep uit de onderwerpen die behandeld worden

  • Progressive overload
  • Droog trainen schema: beweging
  • Droog trainen schema: voeding
  • Krachttraining uitgelegd
  • Cardio uitgelegd
  • Het belang van rust
  • Metabolisme
  • Bijhouden van calorieën en macronutriënten
  • Calorietekort
  • Vetverlies uitgelegd
  • Work out routine
  • Voeding management

De belangrijkste feiten op een rij

  • Digitaal product toegankelijk van mobiel, tablet, laptop en computer
  • Droogtrainen protocol voor vrouwen op maat
  • Geschikt voor zowel beginners als gevorderden
  • Mix tussen voeding en trainen
  • Geschikt voor trainen in de sportschool en thuis
  • Toegang tot DTA-community voor dat extra steuntje in je rug
  • Momenteel nog met korting te kopen voor 67 euro, enkel via de Droog
  • Trainen Academie
  • 90-dagen-tevredenheidsgarantie

Droogtrainen vrouwen: mijn ervaring

Al vaak genoeg heb ik op het internet gezocht op Droogtrainen vrouwen, maar nooit had ik iets gevonden wat me overtuigde. Dit protocol had ik al een paar keer op Facebook voorbij zien komen, maar net als met de meeste dingen op social media leek het gewoon te mooi om waar te zijn.

Tot een meid die wel eens dezelfde groepslessen op de sportschool als ik volgt het toevallig ter sprake bracht. Zij was laaiend enthousiast, waardoor ik er ook meer over na ben gaan denken. Ik heb nog wat research online gedaan.

Zo heb ik andere reviews droogtrainen protocol voor vrouwen opgezocht over andere droog trainen protocol ervaringen, maar ook andere ervaringen met de Droog Train Acedemie en de oprichters. Alles wat ik las was eigenlijk positief en ik kon niks geks vinden. Toen ik de korting zag en de 90-dagen-tevredenheidsgarantie, heb ik het er gewoon op gewaagd.

Mijn eerste indruk was erg positief. Het e-book is heel mooi opgemaakt en vooral gebruiksvriendelijk geschreven. Of je nou net komt kijken in de wereld van het afvallen of al jaren meedraait, de informatie is makkelijk te begrijpen.

Ik heb zelf wel redelijk wat ervaring met sporten, maar zit nog tussen een beginner en gevorderde in en voor mij was het prima te volgen.

Er staat eigenlijk geen informatie in dat je niet al ergens op het internet zou kunnen vinden, maar het fijne aan dit protocol is dat het je in alle basis informatie voorziet. Wat ook nog eens op een overzichtelijke manier gebundeld is.

Ik zou dit protocol aanraden aan zowel beginners, als gevorderden. Alle informatie is ‘straight to the point’, simpel, eerlijk en vooral helder en makkelijk geformuleerd. Het is precies de basis die je nodig hebt om te gaan droogtrainen.

Precies daarom kan het ook geschikt zijn voor vrouwen die al jaren ervaring met sporten hebben.

Op een gegeven moment weet je zoveel, heb je zoveel ervaring dat het misschien lastig is om de bomen door het bos te zien. Juist dan is het fijn om een back to the basics handleiding te hebben om weer aan het droogtrainen te gaan.

“Droog trainen protocol” pdf download

Veel mensen zijn op zoek naar een PDF Download van het droog trainen protocol voor vrouwen. 

Lezen hoeft tegenwoordig niet meer in een fysiek boek maar digitaal. Een PDF of een .epub bestand is net zo gemakkelijk en meestal direct te downloaden. Je zet het zo op je smartphone, tablet of E-reader.

Helaas wordt tegenwoordig ook misbruik gemaakt van deze mogelijkheid, want digitale bestanden zijn nou eenmaal gemakkelijk te kopiëren waarna je het kunt delen.

Natuurlijk zijn er van het “Droog trainen protocol” ook gratis exemplaren in omloop.

Maar pas op! Kwaadwillenden maken ook gebruik van het succes van de”Droog trainen protocol”. Aan veel van deze downloads zit namelijk mailware en virussen toegevoegd waardoor na het downloaden hackers toegang tot je computer kunnen krijgen.

Je moet je computer volledig opnieuw installeren wil je deze problemen verhelpen en als het een beetje tegen zit ben je al je dierbare foto’s en bestanden ook nog kwijt. Hier zit je niet op te wachten toch?

Koop liever via de onderstaande link met tijdelijk een flinke korting:

Kortingslink: Droogtrainen protocol voor vrouwen (Tijdelijk) >>>

 

Conclusie…

Na zelf behoorlijk sceptisch geweest te zijn, veel vooronderzoek te hebben gedaan naar droogtrainen protocol voor vrouwen en uiteindelijk zelf ook de stap te hebben gemaakt om met dit protocol aan de slag te gaan kan ik met volle overtuiging zeggen dat ik dit aan elke vrouw die een strakker lichaam als doel heeft zou aanraden!

Ten opzichte van vele andere trainingsprogramma’s bevat dit programma niet alleen informatie en instructies over training, maar ook over voeding en het belang van rust. Wat dit protocol een compleet pakket maakt dat makkelijk toe te passen is. Wel moet ik hierbij zeggen dat je er niet simpelweg bent met het aanschaffen van dit product, je zal zelf in beweging moeten komen.

Wil je dus liever niet trainen? Dan zou ik je dit protocol afraden en in plaats daarvan opzoek gaan naar een dieet wat bij je past. Ook als je jonger bent dan 18 jaar, zou ik dit protocol nog even laten liggen. Je lichaam is dan nog te veel in ontwikkeling om het op deze manier te gaan aanpakken.

Zolang je alle handvatten in dit protocol volgt, ben ik ervan overtuigd dat ook jij na het programma in de spiegel kijkt en je meer dan trots op jezelf voelt dat je het toch maar hebt geflikt.

Dit was mijn review droogtrainen protocol voor vrouwen. Ik ben echt ontzettend enthousiast en ga het zeker een vriendin, of twee, cadeau doen! 

Kortingslink: Droogtrainen protocol voor vrouwen (Tijdelijk) >>>

 

Vind je het te duur? Dan heb hier ik hier een tijdelijke kortingslink voor je:

Share This