Eerste hulp bij jouw gezonde lifestyle
Hoor jij ook vaak de vraag: “ welke koolhydraatarme snacks zijn nou eigenlijk goed?” Vaak kun je daar alleen maar als antwoord op geven dat snacken sowieso niet echt goed is.

Hoe minder snacks je eet, hoe beter. Indien je toch van tussendoortjes houdt, dan zijn koolhydraatarme snacks het beste om tussendoor te eten.

Maar wat voor koolhydraatarme tussendoortjes kan ik nou het beste eten? En liefst zonder voorbereiding graag! Lees snel verder want ik heb de antwoorden voor je verzameld!

TIP: Volg het 50 dagen koolhydraatarm programma en val af door gezond en niet minder te eten!

Koolhydraatarme tussendoortjes zonder voorbereiding!

Koken is natuurlijk altijd leuk. Helaas heb je er niet altijd tijd voor. Het is natuurlijk handig als je ook koolhydraatarme tussendoortjes hebt die je niet zoveel hoeft voor te bereiden. Het is veel makkelijker dan je denkt om voor een koolhydraatarm tussendoortje te maken.

Avocado

Avocado

Avocado is altijd lekker. Het is gezond en voorzien van goede vetten. Het is makkelijk om te bereiden. Je kunt hem zo doorsnijden en uitlepelen.

Het is dus het ideale koolhydraatrijk tussendoortje. Het is makkelijk om te nuttigen en ook nog eens lekker. Bovendien kun je het makkelijk meenemen naar je werk. Kortom ideaal om tussendoor te eten.

Ongezouten noten

Noten zijn altijd gezond en makkelijk om mee te nemen. Zout is echter niet gezond en daarom zijn gezouten noten dus niet goed als koolhydraatarm tussendoortje. Eet daarom ongezouten noten. Het zit boordevol met eiwitten en het is koolhydraatarm.

Olijven

Olijven

Het ideale koolhydraatrijk tussendoortje wat je makkelijk mee kunt nemen. Je kunt het overal eten. Op je werk en in de trein. Het is heerlijk en ook nog eens gezond.

Kaas

Kaas

Kaas is altijd lekker om te eten. Het is koolhydraatarm en erg gezond. Vooral geiten en schapenkaas. Varieer wel en neem niet te veel, maar verder is het als tussendoortje prima. Het ideale koolhydraatrijk tussendoortje dat niet veel voorbereiding treft.

Dip je groente!

Groente is altijd gezond. Het is koolhydraatarm en daarom perfect als tussendoortje. Helaas kan het wel erg saai zijn om tussendoor te eten. Toch kun je jezelf daarin vergissen en bereik je al heel veel met een heerlijk dipsausje.

Snijd diverse groente in reepjes. Je kunt hierbij denken aan: komkommer, paprika, bleekselderij en wortel. Indien je gasten hebt is het ook super leuk om het in bakjes neer te zetten. Doe wat roomkaas, knoflooksaus, of zure room met zoetzure saus in een kommetje en klaar is je heerlijke koolhydraatarme tussendoortje.

Verrassend fruitig en romig!

Verrassend fruitig en romig

Fruit is altijd lekker. Zeker in de zomermaanden komt roodfruit je tegemoet. De perfecte tijd dus om tussendoor  fruit te eten. Met deze ideeën kom je zeker al een heel eind.

Ooit al eens aan een dipsausje voor fruit gedacht? Pak een klein kommetje en vul dit met slagroom kwark of koolhydraatarm roomijs. Heerlijk om blauwe bessen, aardbeien, frambozen, kruisbessen, rode bessen en bramen in te dippen. Koolhydraatarme tussendoortjes zijn op deze manier nog nooit zo eenvoudig en romig geweest.

Aan deze koolhydraatarme tussendoortjes denk je niet snel!

We hebben je nu al diverse opties gegeven voor koolhydraatarme tussendoortjes. Er zijn natuurlijk nog veel meer opties. Bovenstaande ideeën zijn natuurlijk erg makkelijk en voor de hand liggend. Toch zijn er nog andere koolhydraatarme tussendoortjes die je wellicht nog niet kent.

Avocado-chips

Avocado is altijd lekker, maar al helemaal als je het mengt met zout en smaakmakers. Snijdt het in schijfjes en bak het af in wat plantaardige olie. Het is vele malen gezonder en lekkerder dan chips. Het is een echte aanrader en het zal je verassen hoe lekker dit koolhydraatarme tussendoortje is.

Blackberry Coconut Fat Bombs

Deze gezonde ‘kokos bommetjes zijn erg gezond. Ze zijn vetarm en bevat kokosolie, wat een zeer gezonde vetbron vormt. Het is gemaakt van cacao boter en olie in combinatie met bessen en citroensap. Het is een geweldig koolhydraatarm tussendoortje wat erg verrassend is.

Dit zijn natuurlijk niet de enige opties. Er zijn een tal van tussendoortjes op te noemen die koolhydraatarm en gezond zijn. Toch zijn deze tussendoortjes echt een streling voor je tong. Probeer daarom een van deze tussendoortjes en snack op een gezonde manier.

Met dit koolhydraatarm programma val je binnen no-time af!

Gezond eten is belangrijk en bevorderd het verlies van de nodige kilo’s. Je kunt jezelf natuurlijk uithongeren om de nodige kilo’s kwijt te raken.  Hiermee kun je waarschijnlijk twee kilo per week verliezen echter zijn er gezondere manieren om af te vallen.

Dit kan met het koolhydraatarm 50 dagen programma. Je leert om op een gezonde manier te eten en verliest daarmee op een gezonde manier de nodige kilo’s. Ons koolhydraatarm 50 dagen programma is exact waar jij naar op zoek bent. Volg onze caloriearme recepten waarmee je jouw vetverbranding optimaal activeert.

Afvallen is nog nooit zo makkelijk geweest. Een duidelijk dieet schema helpt je opweg. Daar waar je lichaam normaal vet opslaat zal het nu verbrand worden door je lichaam. Door caloriearm te eten krijgt je lichaam minder calorieën binnen die het in vet om kan zetten. Volg daarom dit koolhydraatarm programma en val binnen no-time af.

Onze lowcarb kok Ellis stelt elke week gloednieuwe weekmenu’s samen. Hierdoor wordt het volgen van dit programma nog leuker. Er is altijd veel diversiteit in caloriearme recepten, waardoor er altijd iets bij zit wat je lekker vindt. Caloriearm eten gaat dus nooit vervelen.

Met dit dieet is de kans dat je honger zult hebben klein. Je mag namelijk zes keer per dag eten. De caloriearme receptenzijn zo samengesteld dat de porties altijd ruim voldoende zijn. Je bent goed verzadigd na elke maaltijd  waardoor je niet minder maar anders eet.

Dus wil je geen hongergevoel maar verzadigd zijn? Afvallen maar niet minder eten? Volg dan ons 50 dagen koolhydraatarm programma en verlies de nodige kilo’s op een gezonde manier. Gezond eten is nog nooit zo makkelijk geweest. Wacht niet langer af! Volg het 50 dagen koolhydraatarm programma en val af door gezond en niet minder te eten!